Op dinsdag 4 december heb ik samen met mijn vier medestudenten ons verkleed in enige echte.... Ja jullie raden het al ZWARTE PIETEN!! Dit was zeer leuk om eens te doen. Voor mij was het dan ook de eerste keer dat ik dit deed en ik ben van plan om het nog veel te doen.
Onze opdracht was dat we alle klassen van de Sint-Jansschool in Menen gingen bezoeken. In die klassen moesten we dan een beetje de boel op stelten zetten en de kinderen wat opdrachtjes geven. Dit vonden ze zeer leuk. Ook waren ze zeer enthousiast want ja als er pieten langs komen om de les te verstoren... Ja wat is er nu leuker dan dat? Ik denk niets!
We begonnen dan ook met zeer hard op de deur of op de ruiten te kloppen als teken dat we er waren. Dan gingen we binnen met onze stereo die het liedje 'Zwarte pieten stijl' speelde. De kinderen dansten al zeer snel mee op het muziekje met ons. Hier heb je de link naar het lied: http://www.youtube.com/watch?v=LurEuv7LjMU
Hier nog enkele sfeerbeelden van het pietenproject



Geen opmerkingen:
Een reactie posten