dinsdag 18 december 2012

Breughelavond

Dag beste bloggers

Ik wil jullie nog een avontuur vertellen dat ik meegemaakt heb op mijn werkplekschool. Het is al een eindje geleden, op 24 november om precies te zijn. We moesten die avond gaan helpen op onze school. Het was namelijk GROOTOUDERS FEEST! Die avond moesten mijn medestudenten en ikzelf helpen de kinderen en grootouders te ontvangen. We moesten rondlopen met dienbladen die vol stonden met, tot op de rand gevulde, glazen. Al slalommend door de tafels en stoelen moesten we die weten in evenwicht te houden. Dat was een hele klus met de nodige brokken.
Later die avond moest ik me dan nog omkleden in een enige echte BINGO-presentator. Ik moest de bingo voor de kinderen presenteren. Ik probeerde er een spektakel van te maken en de kinderen te amuseren. Maar het stopte niet bij de bingo! nee, nee... er was ook nog een tombola met als hoofdprijs een superdeluxe printer van het merk ERES. Om die printer uit te reiken vroegen ze aan mij om dat wat in te kaderen. Op de foto's lijk ik net de nieuwe Frans Bauer. Maar dat is niet het geval! Na de uitreiking was de avond voorbij... Ik vond het een leuke avond, maar ik hoop voornamelijk dat het een toffe avond was voor de grootouders!

Hier nog enkele sfeerbeelden:


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten