Dag beste bloggers
Vandaag heb ik veel gezweet. De druppels liepen langs mijn nek naar beneden. Het was namelijk de eerste keer dat ik voor mijn klas stond. Ik dacht dit gaat niet lukken! Maar al bij al viel het wel mee en vond ik het zeer tof. De les die ik voorbereidde was een verhaal vertellen. Mijn klas luisterde echt fantastisch goed. Het was echt zeer fijn om voor zo'n aandachtige klas iets te vertellen. Maar ik stotterde een beetje en viel wat over mijn woorden. Dat kwam omdat ik nerveus was denk ik. Ik zal er nog wat op oefening in de loop van het jaar. Vandaag weet ik dan ook zeker dat ik het lesgeven wel leuk vind maar ik ben er nog lang niet. Ik sta nog onderaan de ladder. Maar ik wil en zal omhoog kruipen op die ladder en een zo goed mogelijke leerkracht worden voor de kinderen die later in mijn klas zullen zitten. Want jong (goed) geleerd is oud (goed) gedaan!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten