Dag beste bloggers
Ik ben Simon Delrue ook wel Skoebi genoemd. Ik zit in het hoger onderwijs in KATHO te Kortijk waar ik de opleiding leraar lager onderwijs volg via werkplekleren. Nu wat is werkplekleren? Velen weten dit nog niet. Wel werkplekleren is een opleiding waarin je 2 dagen lessen krijgt over vakken die worden gegeven in het lager onderwijs en 2 dagen dat je in een werkplekschool staat. Een werkplekschool is een vrije lagere basisschool waar we eigenlijk een stage lopen. Elke dinsdag en donderdag word ik verwacht op de Wijnbergschool te Wevelgem waar ik dan verschillende taken krijg om uit te voeren. Opdrachten zoals observeren, helpen verbeteren, de kinderen helpen bij moeilijke oefeningen, enz... Dan is er nog 1 dag over iin de werkweek en deze dag wordt ingevuld met zelfstudie. Op die dag werk ik dan voor school maar ook voor de KSA. Dat is dan ook 1 van mijn hobby's samen met inline-hockey. Ik maak heel graag filmpjes, alles wat met films te maken heeft fasineert me dan ook enorm.

GO skoebie!!!
BeantwoordenVerwijderen